välkommen till min bakblogg

Hej och hjärtligt välkomna till min bakblogg! Jag heter Lovisa och som ni förstår tycker jag mycket om att baka.
Nu har jag äntligen tagit tummen ur och kommit igång med min bakblogg, som har legat i vila i väntan på det
ena och det andra.

Tanken med min bakblogg är helt enkelt utbyta recept, tankar och idéer och samtidigt skapa en receptbank full av
bilder. För mig som även har intresse för foto tror jag att detta kommer passa mig perfekt, två favorit intressen i
en smäll!

Med dessa ord hälsar jag er alltså välkomna hit. Färdigpratat, nu bakar vi!

Kommentarer
Postat av: Pernilla E

Jaa vad roligt! Här kommer jag garanterat kika in flera gånger. Stort fet plus till dig guapa

2012-01-23 @ 19:04:48
URL: http://achas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0